تشرف دختر 20 ساله مسیحی ایتالیایی  به دین اسلام در مشهد مقدس

بانوی 20 ساله اهل ایتالیا با حضور در دفتر جامعه روحانیت امامیه هرات در شهر مشهد مقدس طی مراسمی با قرائت شهادات سه‌گانه به دین اسلام و مذهب امام جعفر صادق علیه السلام تشرف پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، یک بانوی ۲۰ ساله اهل کشور ایتالیا روز گذشته با حضور در دفتر جامعه روحانیت امامیه هرات در شهر مشهد مقدس طی مراسمی با قرائت شهادات سه‌گانه به دین اسلام و مذهب امام جعفر صادق علیه السلام تشرف پیدا کرد.

حجت الاسلام احمد بهشتی دبیر جامعه روحانیت امامیه هرات، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: «کیارا کاستلّو» دانشجوی ایتالیایی مقیم آلمان در حضور مسئولان جامعه روحانیت، دلیل این تشرف را رفتار نیک همراهان افغانستانی و جایگاه عزتمند بانوان در اسلام بیان کرد و گفت که افتخار می‌کنم به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدم.

بهشتی در ادامه افزود: طی صحبتی که با این خانم تازه مسلمان داشتم او به من گفت که در ایتالیا با افغانستانی‌ها آشنا شده و پس از آشنایی با این دوستان و آگاهی درباره مذهب تشیع تصمیم گرفته به اسلام شیعی مشرف شوم.

دبیر جامعه روحانیت امامیه هرات گفت: این بانوی ایتالیایی با افتخار اعلام کرد که این نتیجه رسیده اسلام بهترین مسیر برای زندگی است و احساس می‌کند به عنوان یک زن در سایه این دین و پوشش جدید (حجاب) امنیت بیشتری خواهد داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029372

وب گردی

وب گردی