امنیت مردم خط قرمز ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است و اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد کند با اقتدار برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار «حسین اشتری» پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ما است، افزود: امنیت کشور از مهم ترین اولویت ها است و ما با اقتدار با هرگونه ناهنجاری مقابله می کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حرم و امنیت و تبریک هفته نیروی انتظامی،گفت: پلیس حافظ ارزش های دینی و ملی کشور، جان، مال و ناموس مردم است که در این ارتباط به لطف خدا گامهای خوبی برداشته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شعار امسال ناجا پلیس هوشمند امین مردم است، گفت: در این ارتباط اگر پلیس بخواهد بیشترین و بهترین خدمت را با سرعت و دقت بیشتری به مردم ارائه دهد باید از توانمندی بالایی برخوردار باشد.

سردار اشتری با تاکید بر این که باید در مسیر هوشمند کردن پلیس حرکت کنیم، افزود: در بحث زیر ساخت ها به سمت هوشمند کردن پلیس و حرفه ای کردن همکاران در رشته های مختلف تاکنون گام های خوبی برداشته شده است که به لطف الهی تا سه سال آینده به آن دست پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: به هر میزان از فناوری و اطلاعات روز بهره مند شویم به مراتب موفقیت ما در انجام ماموریت های محوله نیز بیشتر ی شود.

وی به ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ما در خدمت مردم هستیم و اقتدار ناجا برای افرادی خواهد بود که بخواهند قانون گریزی کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: افرادی که به دنبال شرارت هستند بدانند که با سرپنجه قوی ناجا با آنها برخورد خواهد شد زیرا ناجا همیشه در حال دفاع از امنیت و حقوق مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت خود را خادم مردم می داند، افزود: حقوق مردم باید در هر جایگاهی محفوظ باشد و کسانی که به حقوق خود پایبند هستند حقوق آنها محفوظ خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین به تشریح عملکرد این نیرو پرداخت و گفت: ناجا در انجام ماموریت های مختلف خود از جمله کاهش جرائم، کشفیات رتبه جالبی را در بین دیگر دستگاه ها کسب کرده است.

وی به شبکه های قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفت: همکاران خدوم ناجا با تلاش شبانه روزی خود تاکنون توانسته اند توفیقات بسیار خوبی در زمینه کشفیات، شناسایی و جمع آوری خرده فروشان، قاچاقچیان و غیره در مقایسه با سال گذشته از خود نشان دهد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امیدوارم با برنامه ریزی خوب ناجا شاهد کاهش هر چه بیشتر تخلفات و اعتماد هرچه بیشتر مردم باشیم گفت: باید با درایت بیشتری همکاری تشکل ها و مردم را با نیروی انتظامی افزایش دهیم زیرا هر جایی که مردم حضور دارند توفیقات بیشتر خواهد شد.

سردار اشتری یادآور شد: تمامی مسئولان، دستگاه ها و مردم باید بدانند که در امنیت کشور سهم دارند و باید به نیروی انتظامی به هر نحو ممکن کمک کنند.

وی همچنین گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت با تکیه بر الطاف الهی آماده اجرای تمام ماموریت ها است و اجازه نخواهد داد خدشه ای به امنیت مردم و کشور وارد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029380

وب گردی

وب گردی