تشکیل پرونده قضایی  برای مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخر‌های شیراز

 در پی مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخر‌های شیراز، با اخذ شکایت شکات، پرونده قضایی تشکیل و مسئولان استخر به دادسرا فراخوانده می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: پس از وصول خبر مسمویت ۱۵ دختر بچه ۶ تا ۱۰ ساله در حال آموزش شنا در یکی از استخر‌های شیراز بلافاصله با حضور در محل و با انتقال مصدومین به بیمارستان، دستور تعطیلی استخر صادر شد.

جمشید فرهادی گفت: بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر بوده و ظاهراً کلر تزریق شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بوده است.

وی از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و گفت: با اقدام اولیه مربیان و حضور به موقع نیرو‌های اورژانس خطر رفع شد و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان‌های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر واصله ۹ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص و تنها یک نفر در بیمارستان تحت درمان است.

وی همچنین از صدور دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیاء دانش آموزان خبر داد و افزود: مسئولین استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده اند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1029383

وب گردی

وب گردی