سلاح های ساخت کشور قابل رقابت با مشابه خارجی است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: در صنایع دفاعی در بهترین حالت قرار داریم به طوری که سلاح های تولید داخل کشور به دست جوانان وطن قابل رقابت با نمونه های ساخت خارج کشور است .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محسن حسن خانی رئیس پلیس آگاهی ناجا با تبریک هفته نیروی انتطامی در بازدید از نمایشگاه ایپاس 2019 گفت: بسیار خدا را شاکر هستیم که به واسطه پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری- تجهیزات پلیسی مشاهده شده است باید به پلیس در حوزه ماموریت هایش کمک کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار جالبی که در نمایشگاه وجود داشت این بود که علیرغم تحریمهای ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت نسبت به گذشته هستیم و واقعا وقتی شاهد چنین پیشرفت هایی هستیم که غالبا قشر جوان است انسان را وجد می آوردبه گونه ای که امیدوار می شویم و پی میبریم به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند

(ما می توانیم) و هیچ زمانی نباید به دست بیگانه چشم بدوزیم و تکیه به خودمان باشیم و ما هرجا که به خودمان تکیه کردیم فعل خواستن را صرف کردیم.
سردار حسن خانی تاکید کرد: امروز در صنایع دفاعی بهترین وضعیت را داریم و در نمایشگاه ایپاس2019 سلاحهایی را مشاهده کرده ایم که باعث سرافزاری ماست و ما با همین سلاحها می توانیم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم .
رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: ضمن اینکه قدرت صادرات آنها را داریم و با نوع خارجی واقعا قابل رقابت است در بعضی موضوعات شاید بهتر هم باشیم و در حوزه نرمافزاری هم کارهایی را مشاهده کردهایم که در دهههای گذشته در تصورات ما بود و امروز مشاهده می کنیم که مسائلی که در ذهنمان بود عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029398

وب گردی

وب گردی