کاراته بازان دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین شانس حضور در المپیک را دارند

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشترین شانس کسب مدال و حضور در المپیک را کاراته بازان دانشگاه آزاد دارند که در بهترین باشگاه کشور بازی می کنند.

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت های این تیم گفت: خوشبختانه امسال هم تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با قدرت فعال است و در دو بخش بانوان و آقایان در سوپرلیگ فعالیت داریم. متاسفانه هر سال تعدادی از تیم های حاضر در مسابقات به خاطر ناتوانی اسپانسرهایشان از حضور در لیگ انصراف می دهند و در چنین شرایطی تعهد دانشگاه آزاد به تیم‌‌‌داری ستودنی است. درست مثل سال های قبل با تمام توان در مسابقات شرکت می کنیم و سطح کیفی این رقابت ها را با حضور خود افزایش می دهیم.

صافی در ادامه تاکید کرد: سابقه موفقیت آمیز حضور دانشگاه آزاد غیرقابل انکار بوده و کیفیت فنی و توانایی های تیم کاراته این دانشگاه، بر همه مشخص است. با پنج دوره قهرمانی و چندین نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات هستیم و همیشه ما را به عنوان بخت نخست قهرمانی می شناسند. امسال هم تیمی را روانه این مسابقات می کنیم که شایسته چنین سابقه و چنین حضوری باشد.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در ادامه از بسته شدن اسکلت اصلی تیم خبر داد و گفت: در حال حاضر، اگر چه اسکلت اصلی تیم بسته شده در عین حال با بهمن حسن زاده سرپرست تیم مشغول به جمع آوری تیم هستیم. برای تیم کومیته با مجید حسن نیا، بهمن عسگری، سجادگنج زاده، مهدی سلطانی و کاپیتان تیم ملی ذبیح اله پورشیب به توافق رسیده ایم. امسال هم تیم کاتای خوبی داریم و از نفراتی بهره می بریم که سابقه مدال جهانی دارند. بزرگترین ضعف ما در چند سال گذشته تیم کاتا بود که امسال تقویت کردیم و امیدواریم که بتوانیم امتیازات مناسبی کسب کنیم.

صافی با اشاره به المپیکی شدن رشته کاراته گفت: کاراته واقعا لیاقت حضور در المپیک را داشت و ایران هم ظرفیت های بی اندازه بالایی در این رشته دارد. ما یکی از کشورهایی هستیم که سود خوبی از این اتفاق می بریم و می توانیم در المپیک مدال های خوبی درو کنیم. بیشترین شانس برای چنین افتخاری را هم بچه های دانشگاه آزاد دارند که می توانم ادعا کنم در بهترین باشگاه کشور بازی می کنند. هدف ما از شرکت در مسابقات لیگ برای به نمایش گذاشتن سطح آمادگی بازیکنان و خدمت به تیم ملی است.

وی با اشاره به اتفاق تلخ هفته پایانی رقابت های سال قبل که قهرمانی را از تیم دانشگاه آزاد دریغ کرد یادآور شد: سال قبل را باید فراموش کنیم. اتفاقاتی که سال قبل برای تیم ما رقم خورد، گذشته و باید به فکر فصل جدید باشیم. امسال انگیزه بیشتری داریم و می خواهیم ششمین جام قهرمانی را کسب کنیم.

صافی با تحلیل سطح کیفی مسابقات پیش رو خاطرنشان کرد: کاراته ایران پر از چهره و استعدادهای ناب است و همین موضوع باعث تقویت قدمت تیم های حاضر در لیگ می شود. امسال استقبال خوبی شده و چند تیم جدید حضور دارند اما تنها دو یا سه رقیب جدی داریم. پاس تیم خوبی است و سال قبل هم قهرمان شده است. آذرپیناد سال قبل سوم شد اما امسال در مسابقات شرکت نمی کند و تیمش تحت نام دیگری در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. وضعیت اکثر تیم های حاضر در لیگ نامشخص است. ما متکی به خودمان هستیم نه بقیه تیم ها. به قهرمانی امسال بسیار خوشبینم چون تیم کاتی خوبی هم داریم. می کوشیم تا پایان هفته تیم خود را معرفی کنیم.

گفتنی است، احمدصافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شناخته شده ترین چهره های جامعه بزرگ کاراته کشور است که سابقه سال ها سرمربیگری در داخل و خارج از مرزهای کشور را دارد و در تمام طول مدت فعالیتش همکاری خود با دانشگاه آزاد را حفظ کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029410

وب گردی

وب گردی