آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید واحد نور برگزار شد

آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید واحد نور با حضور محمد احمدی رئیس و دانشگاهیان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از نور، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد واحد نور در آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید واحد نور ضمن تشکر از روسای قبلی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد که زحمات زیادی برای این واحد دانشگاهی متقبل شدند، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم شرایطی را در این دانشگاه از لحاظ علمی، آموزشی، دانشجویی و غیره فراهم کنیم که مشتاقان علم در این دانشگاه به تحصیل بپردازند و افتخارآفرینی کنند.

رئیس واحد نور افزود: در طول فعالیت این واحد دانشگاهی، افتخارات فرهنگی، ورزشی، علمی و پژوهشی زیادی نصیب این دانشگاه شده است که در استان مازندران سرآمد است؛ این واحد دانشگاهی در بخش ورزشی درآمدهای غیرشهریه ای در سال 97 توانسته است مقام سوم در مازندران کسب کند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)، العلم سلطان که شما دانشمند و عالم باشید همه افراد به شما نیاز دارند، اظهار کرد: اگر شما دانشجویان عزیز در هر رشته​ی تحصیلی سرآمد باشید به شما در همه بخش ها نیاز دارند؛ علم آموزی کنید و از استادان در همه زمینه های مختلف کمک بخواهید و فعالیت های علمی و پژوهشی خودتان را ارتقا دهید.

احمدی یکی از ایرادات دانشجویان فعلی را عدم مشارکت دانشجویان به دلیل مشغله های شغلی در مباحث دانشگاهی عنوان کرد و افزود: یکی از پیشنهادات من این است که زمینه را برای کار دانشجویان فراهم و از پتانسیل دانشجویان در همه بخش ها استفاده کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی پاسخگو به مسائل و مشکلات جامعه است؛ دانشگاه باید بتواند مشکلی از مشکلات اساسی جامعه را حل کند؛ استادان ما در این واحد، استادان علمی هستند و باید بتوانند دانشجویان را به سمتی سوق دهند که مشکلات بیکاری جامعه را کاهش دهند.

رئیس واحد نور اشاره​ی مختصری به فعالیت و افتخارات این واحد دانشگاهی کرد و از دانشجویان خواست که فعالیت های خود را در بخش های مختلف ارتقا دهند.

در این مراسم از نینا شمشاد اولین فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته صنایع غذایی و محمدصادق پیرسرائی که در برگزاری پانزدهمین طرح متوالی جمعه های خدمت به مردم و افزایش سطح سواد سلامت همنوعان و حل مشکلات و معضلات از نیت خالصانه و صادقانه و ارزش های معنوی در مصلی الغدیر همراه و همگام بوده اند تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل ادای احترام کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029417

وب گردی

وب گردی