آغاز عملیات اجرایی امتداد خط ۷ متروی تهران تا واحد علوم و تحقیقات

طی جلسه ای با حضور رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و شهردار منطقه ۵ تهران و مدیران ارشد شرکت متروی تهران، آخرین اقدامات برای احداث فاز دوم خط ۷مترو در محدوده شمال غربی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه ای با حضور رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و شهردار منطقه ۵ تهران و مدیران ارشد شرکت متروی تهران، آخرین اقدامات برای احداث فاز دوم خط ۷ مترو در محدوده شمال غربی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که با توضیحات مدیر اجرایی خط ۷ مترو و پیمانکاران این پروژه همراه بود، مقرر گردید؛ اجرای امتداد خط ۷ مترو تا میدان دانشگاه و منطقه جنت آباد به طول ۵ کیلومتر ظرف روزهای آینده عملیاتی شود و اقدامات لازم از طرف تمامی نهادهای ذیربط به صورت جهادی پیگیری شود.

گفتنی است، در این جلسه اقبال شاکری، رئیس مرکز عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از اهتمام مدیریت شهر تهران و قرارگاه خاتم الانبیاء بابت تصویب اجرای طرح امتداد خط ۷ مترو، آمادگی دانشگاه آزاد را برای هرگونه همکاری در تحقق این پروژه اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029428

وب گردی

وب گردی