استادان روانشناسی، درمانگران آلام روحی جامعه هستند

رئیس دانشگاه آزاد استان البرز در سلسه نشست های خود در سال تحصیلی جدید در جمع استادان دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از آنان به عنوان درمانگران آلام روحی جامعه نام برد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد استان البرز در جمع استادان این دانشکده با بیان این مطلب که اساتید دانشکده روانشناسی درمانگران آلام روحی جامعه بوده و دانشجویان روانشناسی در آینده شغلی و حرفه ای خود نقش مهمی در سلامت روانی جامعه ایفا خواهند کرد، از مسئولین گروه های آموزشی و استادان خواست در ارتباط با مشکلات، مسئولین و دانشجویان، سعه صدر، بردباری و اخلاق اسلامی را مد نظر داشته و با احترام به تفاوت های جوانان امروز با نسل های پیش از خود، الگوی عملی مناسبی را برای آنان به تصویر بکشند.

رئیس واحد کرج همچنین در ادامه با تاکید بر میزان تاثیرگذاری استادان در شخصیت علمی و پژوهشی دانشجویان به آنان توصیه کرد با اتخاذ تعاملات علمی موثر در جهت بهره وری علمی دانشگاه حرکت نمایند.

وی با تشریح روند آتی در واحد کرج از نزدیک مسائل و مشکلات موجود دانشکده روانشناسی را بررسی و تحلیل نمود و با مروری بر مشکلات جامعه و شرایط سخت اقتصادی حاکم بر آن، از همه استادان، کارکنان و دست اندرکاران دانشگاه خواست با همدلی بیشتر و همکاری صمیمانه تر، با نگاهی رو به جلو و امیدوارانه به انجام وظایف خود بپردازند.

وی با اشاره به گسترش اقدامات مثبت این دانشگاه در حیطه جذب دانشجویان خارجی، تاسیس رشته های جدید و میزبانی واحد کرج در برگزاری مراسم مهم استانی و کشوری گفت: به فضل الهی این شرایط را پشت سر نهاده و به اهداف بالاتری که همان ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و کارآفرینی در جامعه می باشد؛ دست خواهیم یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این نشست همچنین به بررسی مشکلات، مسائل و پیشنهادهای استادان و اعضای هیأت علمی دانشکده روانشناسی در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی، اداری و رفاهی پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029433

وب گردی

وب گردی