موکب منتظران ظهور به همت بسیج کارکنان واحد خرم آباد راه اندازی شد

به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اقدام به برپای موکبی تحت عنوان منتظران ظهور کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تلاش دارد با استفاده از امکانات خود به بهترین نحو از زائرین حسینی پذیرایی کند و در همین راستا روزانه میزبان 200 زائر اربعین حسینی در موکب های یاد شده است. ضمن این که از این عزیزان با وعده های غذایی صبحانه و شام پذیرایی به عمل خواهد آمد.

بهاروند افزود: خدمت رسانی به زائرین دراین موکب بر عهده بسیج کارکنان پایگاه بسیج مقاومت امام جعفر صادق (ع) و هیأت مذهبی مدافعین حریم آل الله واحد خرم آباد است.

گفتنی است در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) مراسم عزاداری با حضور اساتید و کارکنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در مسجد امام علی (ع) این واحد دانشگاهی برگزار شد که در آن مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر نوحه پرداختند.

همچنین در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد خرم آباد مراسم عزاداری با دعوت از مداحان برجسته شهرستان خرم آباد در این واحد دانشگاهی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان به مدت 2 روز برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029527

وب گردی

وب گردی