جامعه دانشگاهی قدردان تلاشگران عرصه امنیت و اخلاق در جامعه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تلاش مجموعه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و جامعه دانشگاهی قدردان تلاش های ایثارگرانه پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی استان زنجان در محل ستاد فرماندهی این نیرو در زنجان اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش های خالصانه و ایثارگرانه همه نیروهای پرتلاش در نیروهای مسلح و انتظامی کشور است.

وی افزود: حضور همکاران مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و دانش آموزان مدارس سما در محل ستاد فرماندهی انتظامی زنجان برای بیان رسم قدرشناسی از حافظان امنیت در جامعه است.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و دانش آموزان مدارس سما در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برقراری امنیت و آسایش وظیفه ذاتی پلیس است و ما به عنوان پلیس این وظیفه را بسیار مقدس و ارزشمند می دانیم که برای مردم انجام می دهیم.

سردار پاسدار جهانبخش اظهار کرد: به رابطه مسئولانه پلیس و دانشگاه معتقد هستیم و باور داریم پلیس و دانشگاه با ایجاد تعامل و همکاری بیشتر می توانند نقش موثرتری در مسائل اجتامعی داشته باشند.

وی تصریح کرد : ایجاد ارتباط پلیس و دانشگاه و دانشجو نباید محدود به بروز اتفاقات باشد بلکه تعامل مطلوب این است که این ارتباطات منجر به جلوگیری از آسیب در حوزه های مختلف گردد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مناسبات علمی و فرهنگی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در بحث کلان کشور توانست انحصار را در حوزه آموزش عالی بشکند و این دانشگاه در استان زنجان توانسته است توفیقات بزرگی را کسب نماید.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران استان زنجان و افسران زبده و کارآزموده پلیس دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هستند.

در ابتدای این دیدار دانش آموزان مدارس سمای زنجان به نمایندگی از جامعه دانش آموزی و دانشگاهی زنجان با اهدای شاخه های گل هفته نیروی انتظامی را به فرمانده این نیرو در زنجان و پرسنل سخت کوش نیروی انتظامی تبریک گفتند.

انتهای پیام

کد خبر: 1029532

وب گردی

وب گردی