فعالیت بیش از ۶۲۰۰  استارت‌آپ در کشور

رئیس مرکز توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، زمینه ورود نوآوری به جامعه را فراهم و تسهیل کردند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اسماعیل قادری‌فر درباره تعداد استارتاپ‌های فعال ایرانی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ استارت‌آپ ایرانی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این استارت‌آپ‌ها نقش بی‌نظیری در تغییر و تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور دارند و بخش بزرگی از آینده اقتصاد کشور در گرو توسعه فعالیت این استارت‌آپ‌ها است.

به گفته قادری‌فر، افزایش تعداد استارت‌آپ‌های فعال در کشور، نشان از این دارد که حرکات فناورانه و نوآورانه در کشور سرعت گرفته است و جوانان به توسعه این زیست‌بوم روی آورده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: باید به این نسل از فعالان کسب و کار در کشور توجه ویژه‌ای شود. زیرا آینده اقتصاد کشور به توسعه فعالیت این نسل نوآور بستگی دارد.

رئیس مرکز توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در مسیر توسعه این زیست‌بوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش کرده است تا گام‌های جدیدی را برای تداوم این فضا و به‌ویژه تحول در بخش‌های اقتصادی کشور در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029535

وب گردی

وب گردی