راه اندازی پلیس گمرک در فرودگاه امام/ ‌تأمین تجهیزات جدید امنیتی و نظارتی فرودگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از خرید تجهیزات جدید امنیتی و نظارتی فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم که با تأمین تجهیزات به روزدنیا شاهد بی‌نیازی به بازرسی‌های بدنی و استفاده از سیستم‌های کنترل نامحسوس در فرودگاه‌های کشور باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سردار حسن مهری گفت: دغدغه و ماموریت اصلی پلیس فرودگاه های کشور تامین امنیت مسافران است، پلیس فرودگاه های کشور علاوه بر تامین نظم، وظیفه مبارزه با حمل مواد مخدر و نیز قاچاق کالا و ارز از طریق مسیرهای هوایی را بر عهده دارد و عملکرد موفقی در این حوزه داشته است.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از راه اندازی پلیس گمرک در فرودگاه امام خمینی(ره) در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: راه اندازی پلیس گمرک در تسهیل انتقال بار در فرودگاه نقش موثری دارد.

وی با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در تامین تجهیزات امنیتی و نظارتی فرودگاه‌ها، گفت: به تازگی تجهیزات امنیتی جدیدی برای فرودگاه ها خریداری شده که به زودی به آنها اختصاص داده خواهد شد، امیدواریم که با تامین تجهیزات به روز دنیا شاهد بی نیازی به بازرسی‌های بدنی و استفاده از سیستم‌های کنترل نامحسوس در فرودگاه‌های کشور باشیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور همچنین از توفیق در افزایش کشفیات مواد مخدر و نیز رشد کشف قاچاق کالا و ارز در فرودگاه‌های کشور در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سردار مهری از پلیس فرودگاه به عنوان پلیس و خادم شبانه روزی مردم ایران یاد کرد و افزود: پلیس فرودگاه در فرودگاه‌های دارای مسافر خود را مسؤول اصلی امنیت و حفظ جان مسافران و نیز نگهبان تجهیزات کمک ناوبری می‌داند و حتی در فرودگاه بدون مسافر نیز حافظ دایمی تجهیزات ناوبری است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029540

وب گردی

وب گردی