فضای کافی برای شرکت‌‌‌‌های دانش‌‌‌‌‌‌‌بنیان در دانشگاه آزاد ایجادمی‌‌‌‌‌‌شود

مدیرکل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمتر از ۲ ماه دیگر مشکلات و معضلات از جمله عدم وجود فضای کافی برای شرکت های دانش بنیان برطرف خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز مراسم عصرانه فناوری در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد با حضور کارآفرینان، مدیران شرکت‌‌های دانش بنیان و مدیرکل های معاونت فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این مراسم چند نفر از کارآفرینان پارک علم و فناوری به بیان تجربیات و زمینه های موفقیت تجاری سازی محصولات خود پرداختند.
سیدجواد صدری مهر مدیرکل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این مراسم گفت: دانشگاه آزاد به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرینی در حرکت است و اشتغال استادان دانشگاه آزاد در صنایع حساس یک حسن است که به تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت کمک کرده و توجه و تالیفات دکتر ولایتی در حوزه علم و فناوری برای ما افتخار است.

وی افزود: دکتر طهرانچی هم یک دانشمند هسته ای است که به حوزه فناوری توجه ویژه دارد که بودن در این اکوسیستم فناورمحور یک مزیت است.

صدری مهر با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در پارک علم و فناوری دفتر دارد، تصریح کرد: جلسه اول عصرانه فناوری باید به دیالوگ و تبادل نظر تبدیل شود که بحث و نظر هر مجموعه ای را ارتقا می دهد.

مدیرکل پارک علم و فناوری در برابر انتقاد یکی از حضار در مراسم گفت: کمتر از ۲ ماه دیگر مشکلات و معضلات از جمله عدم وجود فضای کافی برای شرکت های دانش بنیان برطرف خواهد شد. چند پردیس نوآوری در استان ها در حال شکل گیری است که می تواند به نوآور شدن دانشگاه کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029574

وب گردی

وب گردی