راه‌اندازی سامانه ارتباط سریع با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه ارتباط سریع با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین استقبال و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور مهندس مسعود همتی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

همتی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد سلام و تبریک دکتر طهرانچی را به دانشجویان ابلاغ کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از راه اندازی سامانه ارتباط سریع با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم دانشجویان خبر داد.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از فراهم شدن و راه‌اندازی مقدمات طرحی خبر داد که در آن تعدادی از دانشجویان با انجام فعالیت های تعریف شده بتوانند بخشی یا تمام هزینه های خود را پرداخت کنند.

همتی خطاب به دانشجویان تأکید کرد: برای اشتغال در جامعه فقط تحصیلات دانشگاهی کافی نیست و باید در کنار تحصیلات دانشگاهی خود چند مهارت کلیدی در زمینه های فنی و اجتماعی را نیز کسب کنید.

وی تعیین درست اهداف را از اولویت های مهم دانشجویان عنوان کرد و گفت: جامعه از شما به‌عنوان فرهیخته انتظاراتی دارد که باید با همت و تلاش خود این انتظارات را برآورده کنید.

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ۲۵۰ هزار شهید جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با ایثارگری، هستی خود را برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی تقدیم کردند و نعمت امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

نقش ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به اهداف پیش روی خود دست یابند و با رضایت کامل از این مجموعه آموزشی و پژوهشی فارغ التحصیل شوند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بزرگترین مجموعه آموزش عالی مرکز کشور با درجه جامع و مستقل است که ۵۹۰۰ امتیاز پژوهشی، آموزشی و فناوری را کسب کرده و افتخار میزبانی از حدود 20 هزار دانشجویان را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و کوشش این واحد دانشگاهی این است که بتواند محیط کاملاً علمی و توأم با آرامش را برای رشد و ارتقای علمی دانشجویان ایجاد کند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه در دهه چهارم فعالیت خود رویکرد خود را به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم تغییر داده که همان دانشگاه‌های کارآفرین و جامعه محور و اجتماعی است و با ۱۲ مرکز تحقیقاتی بیشترین مرکز تحقیقاتی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی کشور را به خود اختصاص داده است

نقش افزود: دانشگاهها باید به سمت پژوهش های کاربردی و نیاز محور حرکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد نیز تمام هم و غم خود را برای احصای نیاز ها و مسائل جامعه و تبدیل آن به پایان نامه ها و رساله های دکتری معطوف کرده است.

وی گفت: در همین راستا طرحی در دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد به نام طرح پایش پژوهش و پژوهش های دانشجویان در این سیستم شبکه‌ای تعریف می شود و دانشجو استاد و صنعت به این شبکه پایش در حال اتصال هستند و در حال حاضر بیش از ۸ هزار موضوع از زیر موضوعات و چالش‌های اصلی کشور در این شبکه تعریف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029598

وب گردی

وب گردی