برپایی نمایشگاه کتاب اربعین در ایستگاه‌‌‌‌‌‌های صلواتی دانشگاه آزاد استان خوزستان

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد خوزستان گفت: به منظور خدمات بهتر و آشنایی بیشتر دانشجویان با نهضت حسینی، نمایشگاه کتاب با موضوعات اربعین و دفاع مقدس در ایستگاه‌‌‌‌‌های صلواتی واحدهای بهبهان و ایذه برپا شده است. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، ثبت نام از کارکنان، استادان و دانشجویان در سامانه سماح را از فعالیت های جانبی ایستگاه های صلواتی واحدهای دانشگاهی این استان عنوان کرد و گفت: ایستگاه های صلواتی، فعالیت خود را از هفتم مهرماه در دانشگاه آزاد استان خوزستان آغاز کردند و تا پایان برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین حسینی به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می دهند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد خوزستان در ادامه از فراهم کردن امکانات لازم برای خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) خبر داد و گفت: موکب های دانشگاه آزاد خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه و ایستگاه های صلواتی در واحدهای دانشگاهی، با هماهنگی دستگاه های دیگر در مرکز استان و شهرستان ها شبانه روز به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام براتی در پایان ضمن مهم خواندن پیاده روی بزرگ اربعین حسینی و شرکت در این رویداد بزرگ، افزود: این حرکت های مردمی دارای پیام های حائز اهمیت؛ برای کسانی است که خواهان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان اسلام هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029612

وب گردی

وب گردی