زنان و جوانان به بهشت می‌روند/برنامه‌های شهرداری برای انتصابات

معاون شهردار تهران از انتصاب زنان و جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حامد مظاهریان معان شهردار تهران ، درباره انتصاب جوانان در شهرداری گفت: لایحه‌ای را شورای شهر در این زمینه تصویب کرده و برای اینکه ابلاغ شود باید به تأیید فرمانداری برسد و مراحل قانونی خود را طی کند. این موضوع تا حدود زیادی پیش رفته و در صورت نهایی شدن حتماً ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه لازم‌ الاجراست و مقدمات آن فراهم شده است،گفت: ما در شهرداری مطابق با این مصوبه پیش می‌رویم و بزودی برش‌های سالیانه برای انتصاب جوانان خواهیم داشت و این افراد در رده‌های مختلف مدیریتی منصوب خواهند شد.

وی اعلام کرد: طی یک دوره 5 ساله بسیاری از شهرداری می‌روند و مدیران جدید جایگزین خواهند شد و هدف از اجرای مصوبه ورود زنان وجوانان به عرصه بیشتر مدیریتی است.

گفتنی است، لایحه افزایش انتصاب زنان و جوانان در رده‌های مدیریت شهرداری به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید و سهم زنان از مدیریت شهر تهران از ۱۹ درصد به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت البته حجت نظری جوان‌ترین عضو شورای اسلامی شهر تهران در اعتراض به برخی از بندهای این لایحه پیش از تصویب این لایحه صحن شورا را ترک کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029629

وب گردی

وب گردی