رشد 8/1 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت از رشد 8/1 درصدی جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، مهدی رستگاری گفت: درسال تحصیلی جاری شاهد افزایش جذب دانشجو نسبت به سال گذشته در این واحد دانشگاهی هستیم و در این ترم به همت همه همکاران خدوم دانشگاه همه مراحل ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه به صورت متمرکز از مرحله نخست ثبت نام اولیه در سایت سازمان مرکزی تا مرحله نهایی تشکیل پرونده در این واحد دانشگاهی انجام گرفت و افزون بر انسجام همه مراحل ثبت نام امکان دسترسی به مدیران گروه های آموزشی نیز فراهم شد.

رستگاری افزود: دانشجویان ولی نعمتان این دانشگاه هستند و همه ما وظیفه داریم تا با دادن بهترین خدمات آموزشی _ دانشجویی،مالی، پژوهشی، فرهنگی و غیره در راستای ارتقای علمی کشور گام برداریم.

وی خاطر­نشان کرد: کارکنان این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را برای دادن خدمات به دانشجویان ورودی جدید انجام می دهند و مدیران گروه‌های آموزشی در محل حضور دارند و ضمن انجام مشاوره و راهنمایی تمام تلاش خود را جهت تکریم این دانشجویان بکار گرفته‌اند.

رستگاری از همدلی و همکاری خالصانه همه همکاران پرتلاش و فعالیت‌های گسترده روابط عمومی در جذب دانشجو که منجر به رشد 8/1 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت شد تشکر و قدردانی کرد و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاهیان عزیز را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029659

وب گردی

وب گردی