راه اندازی آکادمی پرتاب دیسک دانشگاه آزاد توسط نایب قهرمان المپیک

دارنده مدال برنز جهانی و ۱۱ مدال طلای آسیایی دوومیدانی در راه‌اندازی آکادمی و مدارس تخصصی پرتاب دیسک و همچنین کشف استعدادها در مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احسان حدادی قهرمان مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ به همراه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با کمال جوانمرد مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان مرکزی این دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

حدادی با اشاره به جایگاه رشته پرتاب دیسک در ورزش کشور و استقبال خوب جامعه به‌ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از مسئول اداره کل تربیت بدنی درخواست کرد که برای توسعه این رشته ورزشی از تمام امکانات ورزشی دانشگاه آزاد استفاده شود.

این ورزشکار نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را بی‌بدیل و بسیار سازنده و تأثیرگذار دانست و آمادگی همه‌جانبه خود را برای توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی و گروه‌های پایه (آکادمی) اعلام کرد.

در ادامه این دیدار کمال جوانمرد، حدادی را از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره حامی ورزشکاران و قهرمانان بوده و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارد.

در این دیدار مقرر شد احسان حدادی دانشجو رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در راه‌اندازی آکادمی و مدارس تخصصی پرتاب دیسک و همچنین کشف استعدادها در مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشته باشد.

حدادی دارنده مدال نقره المپیک و عناوین بی شمار دیگر در سطح جهان و آسیاست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029661

وب گردی

وب گردی