برگزاری مراسم معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

مراسم معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مراسم معارفه و تکریم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با حضور ابراهیم چیرانی دبیرهیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم که امروز در واحد آستانه اشرفیه برگزار شد، سیدعلی مجیدی طی حکمی از سوی دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه معرفی و از زحمات و تلاش های محمدنقی صفرزاده ویشکائی در دوره تصدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم ابراهیم چیرانی ضمن گرامیداشت ایام گرانقدر محرم و صفر و درپیش داشتن اربعین حسینی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به جهت دارابودن محیطی انقلابی باید تلاش کند به اهداف عالی خود دست یابد.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت آموزشی در دانشگاه گفت: دارابودن کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توصیه هایی در خصوص امور پژوهشی و فرهنگی داشت و در ادامه با توجه به وجود پتانسیل های مناسب کشاورزی در شهر آستانه اشرفیه افزود: مستعد بودن شهر آستانه اشرفیه در کشت بادام زمینی و امورکشاورزی می تواند کمک شایانی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در بحث درآمدزایی خارج از شهریه داشته باشد.

واحد آستانه اشرفیه هم اکنون دارای 700 دانشجو، 17 عضوهیأت علمی و 17کارمند است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029666

وب گردی

وب گردی