مسابقات جهانی قزاقستان را به کم‌تجربگی باختم

کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی و باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، از دلایل شکستش در مسابقات جهانی قزاقستان سخن گفت.

امیرمحمدیزدانی کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی و باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مسابقات جهانی قزاقستان اشاره کرد و گفت: با انگیزه زیادی توانستم به تیم ملی برسم و رقبای سرسختی را شکست دادم. امیدوار بودم در این مسابقات بتوانم برای تیم ملی یک مدال به ارمفان بیاورم؛ اما کم‌تجربگی مانع از موفقیتم شد. در بازی اول حریف ترکمن را شکست دادم اما در بازی دوم به حریفی از کوبا باختم.

او هم به کشتی‌گیر بحرین باخت و من دیگر شانس برای ادامه مسابقات پیدا نکردم. درس های بسیار تلخی از این مسابقات گرفتم و شرمنده مربیان تیم ملی و مردم عزیز کشورم شدم؛ اما تجربه گرانبهایی به دست آوردم. یاد گرفتم که نباید کشتی را شلوغ کنم. من زیادی بازی را شلوغ کردم و حریف کوبایی در غفلت من دو فن چهار امتیازی زد و بازی را برد. ناراحتم که برای چنین تجربه گرانبهایی باید چنین بهایی می پرداختم. امیدوارم در مسابقات لیگ امسال بتوانم دوباره خودم را به مربیان تیم ملی نشان بدهم.

او با اشاره به حضورش در تیم دانشگاه آزاد گفت: پیشنهادهای دیگری هم بود؛ اما ترجیح دادم جایی باشم که بزرگانی چون علیرضا رضایی و هادی حبیبی حضور دارند. پیش از این در تیم امید با این بزرگواران بودم و دیدم که چقدر اردوهای آنها آرام و پر از تمرکز است و خوشحالم که دوباره این فرصت را دارم که در خدمت این عزیزان باشم. به همه بزرگان کشتی احترام می گذارم؛ اما حضور در کنار این دو بزرگوار را با چیزی عوض نمی کنم.

یزدانی با اشاره به فشردگی رقابت در وزن 65 کیلوگرم گفت: در تمام وزن ها فشردگی رقابت احساس می‌شود؛ اما وزن 65 کیلوگرم یکی از داغ ترین رقابت های این فصل را دارد. همه تیم ها بازیکنانی را به اختیار گرفته اند که بسیار آماده و سرحال هستند و من در انتخابی تیم ملی آنها را به سختی شکست دادم تا به تیم ملی برسم. از هم شناخت داریم و هر رقابتی که با آنها دارم یادآور مسابقات انتخابی تیم ملی است. می دانم که آنها برای شکست دادن من بسیار انگیزه دارند تا بازی های انتخابی تیم ملی را جبران کنند. آماده ام و امیدوارم بتوانم دوباره همان نتایج خوب را تکرار کنم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029744

وب گردی

وب گردی