برگزاری آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود واحد بندرانزلی

آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرانزلی، آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور سرپرست، معاونان،استادان، کارکنان و دانشجویان؛ در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی، بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بوده و این دانشگاه از نظر کمی و کیفی در حوزه های آموزشی و پژوهشی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

حسین شریفی تحصیل در دانشگاه را یکی از مهمترین مقاطع زندگی هر فرد دانسته و خاطرنشان کرد: در این مقطع تجربه های بسیاری کسب می کنیم و آموختن نحوه زندگی؛ یکی از مهمترین این تجارب است.

وی با بیان اینکه محیط دانشگاه؛ محیط تبادل افکار و اندیشه های مختلف است، یادآور شد: دانشگاه محل آشنایی با افق های فکری، رویکردها، دیدگاه ها و جهان بینی های مختلف می باشد.

این مسئول دانشگاهی در ادامه آموختن نحوه زندگی در اجتماعات و گروه ها را از دیگر مزایا و نتایج حضور در فضای دانشگاه برشمرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با اشاره به لزوم کسب مهارت و تخصص در فضای دانشگاه، تصریح کرد: خوشبختانه در رویکرد جدید سازمان مرکزی نگاه مهارت آموزی و تخصص گرایی تقویت گردیده و تغییر نام معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت آموزش های عمومی و مهارتی در راستای همین رویکرد بوده است.

حسین شریفی اضافه کرد: در همین راستا تلاش هایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی صورت گرفته و ما برگزاری دوره های آموزشی کسب مهارت و تخصص های لازم برای دانشجویان را در برنامه خود داریم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانشگاه در وهله نخست یک فضای فرهنگی است، افزود: هر محیط فرهنگی الزامات، هنجارها و باید و نبایدهای خاص خود را دارد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این قاعده مستثنا نیست. جامعه در عرصه فرهنگی از دانشگاهیان انتظار ویژه ای دارد و توقع ما از دانشجویان این است که الگوها، هنجارها و باید و نبایدهای خاص دانشگاه را رعایت نمایند.

گفتنی است در ابتدای مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی متن پیام دکتر طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور را برای حاضران قرائت کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029799

وب گردی

وب گردی