فراخوان شرکت در مسابقات سراسری ماشین‌های رادیو کنترلی

اولین دوره مسابقات سراسری ماشین‌های رادیو کنترلی با عنوان «تخته گاز» در چهار بخش مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،‌ مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ایجاد فضایی شاد و بانشاط در کنار یک رقابت سالم و پر انرژی و با مشارکت شهرداری منطقه 16 تهران، اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری ماشی‌نهای رادیوکنترلی با عنوان « تخته گاز» کرده است.

در این مسابقات که از 11 تا 17 آبان سال جاری در محل بوستان ترافیک منطقه 16 شهرداری تهران برگزار می‌شود، علاقه‌مندان در بخش‌های مختلف به رقابت می‌پردازند و شرکت در این مسابقات برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

بخش‌های مختلف این مسابقه به این شرح است:

1ـ ماشین‌های کنترلی اسباب بازی که این بخش ویژه کودکان کمتر از 9 سال بوده و این افراد با ماشین‌های اسباب بازی خود شرکت می‌کنند.

2ـ ماشین‌های بنزینی و نیترو که در این بخش مخصوص ماشین‌های حرفه‌ای سوختی بوده و شرکت کنندگان با ماشینهای سوختی خودشان شرکت می‌کنند.

3ـ بخش ماشین‌های الکتریکی است که این بخش ویژه ماشین‌های الکترونیکی و در دو قسمت سرعت و کوهستان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با ماشین‌های کنترلی خود شرکت و درصورت نداشتن ماشین کنترلی از ماشین‌های موجود در محل مسابقات استفاده کنند.

4ـ بخش خانوادگی که با هدف گسترش فضای نشاط در میان خانواده‌ها بخش ویژه خانواده برگزار می‌شود و خانواده ها می‌توانند به همراه کودکان خردسال و ماشین های شارژی بزرگ شرکت کرده و در یک رقابت خانوادگی مهیج حضور داشته باشند.

ثبت‌نام این مسابقات به صورت اینترنتی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88366366 تا 8 (دبیرخانه مسابقه واقع در فرهنگسرای ابن سینا ) تماس بگیرند و برای ثبت نام به نشانی RALLY.FARHANGSARA.IR مراجعه کنند که مهلت ثبت نام تا پایان مهر98 است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029805

وب گردی

وب گردی