هفته ملی کودکان برای کودکان محله های مرکز تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک از اجرای برنامه های متنوع برای کودکان محله های مرکزی شهر تهران از سوی اداره آموزش شهروندی  خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته کودک و برنامه ریزی هدفمند برای اجرای موضوعات مرتبط با کودکان که از13 تا 16 مهر انجام شده گفت: دبیرخانه کمیته اداره آموزش شهروندی که با توجه به ابلاغ دستورالعمل به معاونت خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک، یک سری از اقدامات را به مناسبت هفته کودک به اجرا در آوردند.

وی افزود: در این هفته برگزاری تئاتر تعاملی و نمایش های خیابانی با توجه به نامگذاری روزها در سطح محلات و مدارس اجرا شد. همچنین برگزاری نمایشگاه از کارهای دستی کودکان در سطح محلات 17 گانه ، اجرای برنامه سه شنبه های بدون خود رو با حضور کودکان دوچرخه سوار و مسئولان منطقه ، برگزاری تورهای تهران گردی برای کودکان و همچنین بازدید کودکان و نوجوانان از پروژه های مدیریت شهری و برپایی جشن بزرگ منطقه ای در پردیس رازی با حضور کودکان از جمله برنامه های هفته ملی کودک در منطقه 11 بود.

رشیدی گفت: دوره آموزشی اخلاق شهروندی و نمایش انیمیشن برای کودکان با اجرای زنده دوبله به طور همزمان برای کودکان انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029822

وب گردی

وب گردی