استفاده از ظرفیت موکب‌های گچساران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: امسال از ظرفیت موکب‌های این شهر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین استفاده کردیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ظهر امروز همنوا با زائران اربعین حسینی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در موکب طریق‌الکربلای بوستان شهدای گمنام زیارت عاشورا قرائت و محفل روضه برپا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این آیین مذهبی گفت: زیارت مضجع شریف اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در اربعین از قدیم رایج بوده و علمای بزرگ به انجام این آیین دینی بسیار مقید بوده‌اند و زائران حسینی در ایران اسلامی بعد از دفاع مقدس به انجام این مراسم می‌پرداختند.

حسین اسماعیلی، تلاش در خدمت‌رسانی به زائران حسینی را وظیفه دینی هر شخص آزاده‌ای دانست و اظهار کرد: امسال از ظرفیت موکب‌های شهر گچساران استفاده کردیم و کمک‌هایی را به آنها رساندیم و در سال آینده سعی می‌کنیم یک محل مستقل برای دانشگاه آزاد برپا سازیم.

وی به مشارکت خیّران در خدمت‌رسانی به زائران حسینی در اربعین اشاره کرد و یادآور شد:با توجه به جهانی‌شدن جریان اربعین حسینی مردم عراق با تمام توان از زائران پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029833

وب گردی

وب گردی