ارائه 150 محصول دانشگاه آزاد اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو

مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فعال واحدهای این دانشگاه در دوازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،عبدالله محمدی مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو با هدف ارائه دستاوردهای به‌روز، ارائه تولیدات نیمه صنعتی و صنعتی و جذب سرمایه گذاران جهت تولید و تجاری سازی در حوزه نانو برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در این نمایشگاه، حضور فعال خواهد داشت، اظهار کرد: حدود 150 محصول از 16 واحد منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه نانو در این نمایشگاه ارائه می شود.

محمدی ادامه داد: غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شماره 5 نمایشگاه بین‌المللی از ساعت 9 صبح تا 17 میزبان علاقمندان حوزه فناوری نانو خواهد بود.

مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در راستای اجرای راهبردهای نقشه جامع علمی کشور و برنامه پنجم توسعه و با توجه به لزوم گسترش زیرساخت های نظام علم، فناوری و نوآوری که نقش بسیار مهمی در آن دارد و به منظور کمک به ایجاد مراکز تحقیقاتی پیشرو در این حوزه، هرساله در این نمایشگاه غرفه‌ای را به خود اختصاص می دهد.

وی تصریح کرد: اهداف دانشگاه آزاد اسلامی از حضور در این نمایشگاه، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری سازی محصولات نانو، شناسایی افراد حقیقی و حقوقی توانمند فعال در حوزه فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی، کمک به شکل‌گیری بازار داخل دانشگاه آزاد اسلامی برای محصولات تولیدی توسط فناوران این دانشگاه، تسهیل تبادل فناوری و هم افزایی میان محققان، فناوران و واحدهای دانشگاهی، تسهیل اشتغال پایدار در شرکت های دانش بنیان، حمایت از شرکت های دانش بنیان توانمند در دانشگاه، حمایت از کسب استانداردهای لازم، ارتقاء تولیدات، به‌روزرسانی مشخصات و بهبود خدمات پس از فروش توسط شرکت های دانش بنیان تولیدکننده محصولات فناوری نانو در این دانشگاه و هدایت و تشویق واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی به سمت فناوری نانو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029841

وب گردی

وب گردی