حل مسأله رویکرد بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حل مسأله رویکرد بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی است و نگاه بسیج اساتید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جذب حداکثری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ایلام، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: یکی از سازوکارهای جدید بسیج اساتید توجه به مشکلات و مسائل استانها و حل مسئله با استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه جریان دانشگاهی نباید اجازه دهد نام شهدا و یاد و خاطره آنها کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: مطالبه گری باید اولویت بسیج اساتید باشد، امروز شاهد هستیم مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بسیجی هستند و این موضوع نشان از تحول در مجموعه دانشگاه دارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به نظریه کارکرد انقلابی اشاره کرد و گفت: کارگزار انقلابی باید خروجی آن کارکرد انقلابی باشد. نگاه بسیج اساتید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جذب حداکثری است. رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام کمک به توسعه استان با حضور نیروهای انقلابی است.

داود میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام همچنین در این مراسم گفت: با مدیریت مدبرانه ولایتی و طهرانچی و ورود نیروهای انقلابی مسیر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت به مردم و انقلاب است.

میرزایی حیدری اضافه کرد: باید خروجی دانشگاه نیروهای متعهد و متخصصی همچون شهید چمران باشد که الگویی برای جوانان امروزی است. در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور تفکر بسیجی در عرصه های مختلف هستیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: نهال بسیج توسط امام راحل بنیان گذاشته شد و این نهال با آبیاری مقام معظم رهبری امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در همه عرصه ها حضوری هوشمندانه دارد.

وی افزود: در شرایط کنونی نیروهای بسیجی از معدود نیروهایی هستند که می توان روی آنها حساب بازکرد. باید از تخصص آنها استفاده کرد.

در این آیین مهدی عباسی به عنوان رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی و از زحمات مجتبی قنبری تقدیر شد.

دیدار هاشمی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

هاشمی با حضور در دفتر امام جمعه شهر ایلام با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای انقلابی و در خدمت پیشرفت و توسعه استان است. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باید به صورت شبکه ای تجارب اقدامات انجام شده در مناطق مختلف را به دیگر مناطق انتقال دهد.

هاشمی همچنین در این نشست گفت: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق ارزش های انقلاب اسلامی و حل مسائل و مشکلات مردم در خدمت استان است.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات انقلابی اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی است که مسئولیت این دبیرخانه بر عهده بسیج اساتید است.

حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به استان ایلام به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر و نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده سرداران شهید ساده میری

هاشمی و هیأت همراه با حضور در منزل سرداران شهید ساده میری با خانواده این دو شهید بزرگوار دیدار کردند.

بازدید از موکب شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در موکب پذیرایی واحد ایلام در جریان اقدامات و برنامه های این دانشگاه در راستای خدمت رسانی به زائران حسینی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029865

وب گردی

وب گردی