اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه خواص مکانیکی مواد در واحد دزفول

دانشگاه آزاد واحد دزفول برای اولین بار موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد به شماره 4411 kho/ از اداره کل استاندارد استان خوزستان شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، علی حیدری مقدم مدیر پژوهشی واحد دزفول گفت: با توجه به امکانات آزمایشگاهی پیشرفته واحد دزفول و با تلاش و پیگیری های بعمل آمده توسط رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول و کارشناسان آزمایشگاه دانشگاه، برای اولین بار موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد به شماره 4411 kho/ از اداره کل استاندارد استان خوزستان شد.

حیدری مقدم افزود: گواهینامه آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه خواص مکانیکی مواد از اداره کل استاندارد استان خوزستان اخذ شده و در جهت رسیدن به اهداف بلند دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حوزه پژوهش و فناوری است.

مدیر پژوهشی واحد دزفول در ادامه اظهار داشت: این گواهی نامه، با بسترسازی و ایجاد شرایط لازم و براساس تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و عملکرد بسیار خوب یکساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با نظارت اداره کل محترم استاندارد استان خوزستان صادر شده است و براساس این گواهینامه در این آزمایشگاه آزمون‌های: سختی سنجی به روش راکول، سختی سنجی به روش ویکرز، سختی سنجی به روش برینل، کشش، ضربه، خستگی و فشار-کشش بر روی مواد فلزی قابل انجام است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در راستای آزمون های مذکور به پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، صاحبان صنایع و مراکز صنعتی مرتبط در سطح استان خوزستان و کل کشور، اعلام می کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029915

وب گردی

وب گردی