جوابیه دانشکده علوم تغذیه علوم پزشکی شهید بهشتی در پی انعکاس بیانیه تشکل‌های دانشجویی

انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور در پی بیانیه تشکل‌های دانشجویی در زمینه انتصاب سرپرست این انستیتو و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی و انعکاس این بیانیه در ایسکانیوز، جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) روز گذشته چهارشنبه 17 مهرماه، مطلبی تحت عنوان «رئیس دانشگاه پر حاشیه برکنار شد» منتشر کرد که در آن به حواشی دوره ریاست آقاجانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداخت. در بخشی از این گزارش حواشی انتصاب جلال‌الدین میرزای رزاز به عنوان سرپرست دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و بیانیه تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه در اعتراض به این انتصاب نیز منعکس شد.

درپی انتشار این خبر روابط عمومی دانشکده علوم تغذیه و انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور متنی به عنوان جوابیه در پاسخ به ادعای تشکل‌های دانشجویی در زمینه انتصاب جلال‌الدین میرزای رزاز به ایسکانیوز ارسال کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است:

سردبیر محترم باشگاه خبرنگاران [دانشجویی] ایران (ایسکانیوز)

با ملاحظه انتشار مطلب سراسر مغرضانه و به‌دور از واقعیت و سراسر تهمت و افترا به شخص ریاست محترم دانشکده علوم تغذیه از سوی باشگاه خبرنگاران [دانشجویی] ایران (ایسکانیوز)، بدین‌وسیله شکوائیه این مؤسسه علمی و آموزشی را تقدیم و تقاضا دارد نسبت به آن رسیدگی و اعاده حیثیت شود و جوابیه این دانشکده در همان صفحه چاپ و به اطلاع عموم برسد. آنچه در این جریده درج شده و می‌توان به آن اشاره کرد مطالب گمراه‌کننده و سراسر تهمت و افترا بوده، که موجب تشنج شده و یأس و ناامیدی را در دانشجویانی که هم‌اکنون در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند فراهم می‌سازد.

انتشار این‌گونه مطالب دستاویزی برای رسانه‌های بیگانه که چون موریانه بر پیکر اقتصاد و دیگر امور جاری کشور مقدس جمهوری اسلامی افتاده خواهد بود و از سوی دیگر موجب بی‌نظمی شده و بیم آن می‌رود موجبات دلسردی سایر مسئولن و مدیرانی که با صداقت و صرف وقت به انجام امور اقدام می‌کنند، شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029941

وب گردی

وب گردی