دانشگاه آزاد تهران شرق پتانسیل تبدیل شدن به دانشگاهی بین‌المللی را دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق پتانسیل تبدیل شدن به  دانشگاهی بین‌المللی را دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی قاسم فرج‌پور خانا پشتانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق منصوب کرد.

سید محمودرضا آقامیری در جلسه معارفه سرپرست واحد تهران شرق با تأکید بر این‌که دانشگاه به عنوان امانت در دست ما است، اظهار کرد: باید برای حفظ آرامش و ایجاد رفاه دانشجویان، کارکنان و استادان که سرمایه های اصلی دانشگاه هستند، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا رؤسای واحدهای دانشگاهی، رسیدگی به نیازهای نیروی انسانی دانشگاه را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: روند امور دانشگاه طوری طراحی شود که افراد در آن آرامش داشته باشند؛ زیرا موفقیت دانشگاه در داشتن نیروی انسانی خلاق، پویا، مسئولیت پذیر و دلسوز است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به سال رونق تولید افزود: وظیفه دانشگاهیان در تحقق این امر مهم، استفاده از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و همچنین شناسایی نیازهای منطقه‌ای و کشوری است.

آقامیری تصریح کرد: واحد تهران شرق به دلیل شرایط محیطی و وجود صنایع کوچک و بزرگ منطقه‌ای می‌تواند به عنوان واحد دانشگاهی فنی مهارتی در استان تهران بدرخشد و پتانسیل تبدیل شدن به دانشگاهی بین‌المللی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029970

وب گردی

وب گردی