اتومبیل الکتریکی  ولوو بروزرسانی Android را دریافت می کند

به زودی اتومبیل الکتریکی XC40 شرکت ولوو با سیستم عامل اندروید متفاوت معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شمارش معکوس برای عرضه جدیدترین مدل خانواده ولوو آغاز شده است. اتومبیل الکتریکی ولوو XC40 قرار است در 16 اکتبر به بازار عرضه شود. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط ولوو، XC40 الکتریکیبا پشتیبانی از اندروید عرضه می شود.

ولوو XC40 الکتریکی با اندروید عرضه می شود

دو سیستم مختلف وجود دارد که رانندگان می توانند از آن برای اطلاعلات/سرگرمی استفاده کنند. یکی از آنها Apple CarPlay است که محصول اکوسیستم iOS و دیگری Android Auto است که محصول اکوسیستم اندروید است. با استفاده از این دو سرویس ، رانندگان می توانند تلفن های هوشمند خود را به صفحه نمایش خودرو متصل کنند.

با این حال ، شرکت های خودروسازی از سیستم عامل متفاوتی در سیستم های سرگرمی استفاده می کنند. ولوو XC40 برقی در حال آماده سازی است تا روش متفاوتی بکار بگیرد.

Volvo XC40 Electric فقط یک خودروی الکتریکی نیست بلکه در آن یک تکنولوژی متفاوت در کابین داخلی خودرو بکار برده شده است.

Electric Volvo XC40 با یک سیستم چندرسانه ای مبتنی بر اندروید متفاوت عرضه می شود. سیستم عامل Android Automotive برای استفاده اطلاعلات/سرگرمی مجهز به دستیار Google ، Google Maps خواهد بود و می توان با استفاده از آن به برنامه های Google Play Store دسترسی داشت.

این سیستم عامل بطور بی سیم بروزرسانی ها را دریافت خواهد کرد. این سرویس نه تنها کار کاربر را راحت خواهد کرد بلکه باعث افزایش امنیت خودرو نیز خواهد شد. به عنوان مثال ، Google Maps پشتیبانی از رانندگی XC40 را با داده های خود تقویت می کند. اطلاعات مهم مانند محدودیت سرعت در اینجا نمایش داده می شود.

همانطور که در ابتدا گفتیم ، این مدل الکتریکی خانواده ولو در تاریخ 16 اکتبر معرفی می شود همزمان تمام جزئیات طراحی و قیمت خودرو مشخص می شود.

98/7/18

انتهای پیام/

کد خبر: 1029973

وب گردی

وب گردی