تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال علم نافع مرجع‌ساز است

معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: دانشجویانی که مانند تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه رباتیک ورود کرده‌اند، به دنبال علم نافع مرجع‌ساز هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی‌نژاد نوری در مراسم اهدای کاپ‌های قهرمانی تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به موزه آستان قدس رضوی که با حضور حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نهضت علمی به برکت انقلاب اسلامی آغاز شد و جمهوری اسلامی ایران توانست رتبه اول تولید علم در منطقه و جهان و رتبه 16 جهانی در این عرصه را به دست آورد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات بین‌المللی 2019 سیدنی، خاطرنشان کرد: در این مدت در علم رباتیک موفقیت و دستاوردهای خوبی داشتیم که این دستاوردها، مقدمه برای جهش عظیم در گام دوم انقلاب اسلامی است. علم و فناوری رباتیک، ابزاری است که محصول دارد و برای زیرساخت های دیگر نیز مهم است.

معاون علمی آستان قدس رضوی بیان کرد: دانشجویانی که مانند تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی به این عرصه ورود کرده‌اند، به دنبال علم نافع مرجع‌ساز هستند و از این لحاظ حضور این دانشجویان در این جلسه بسیار ارزشمند است. ان‌شاءالله در پناه امام رضا (ع) بتوانیم به قله‌های پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029996

وب گردی

وب گردی