دانشجویان باید برمطالبات علمی خود پافشاری کنند/صرف فعل خواستن برای رسیدن به تعالی علمی واجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم خطاب به دانشجویان گفت: شما فعل خواستن را صرف کرده اید تا بتوانید به تعالی علمی و اجتماعی خود کمک کنید لذا باید شما بر مطالبات علمی خودتان پافشاری کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قم، سیف‌اله فضل‌اللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در آیین استقبال از پذیرفته شدگان جدید الورود اظهار کرد: شما فعل خواستن را صرف کرده اید تا بتوانید به تعالی علمی و اجتماعی خود کمک کنید لذا باید شما بر مطالبات علمی خودتان پافشاری کنید و ما را ملزم کرده که تلاش بیشتری برای تامین مسائلی که در حوزه آموزش و کسب تخصص و مهارت های علمی شما نیاز هست٬ داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رکن دانشگاه بر استاد و دانشجو استوار هست افزود: اگر این دو مولفه را از دانشگاه بگیریم چیزی از آن باقی نمی ماند لذا سعی ما در دانشگاه آزاد اسلامی قم این است که بهترین اساتید را برای شما انتخاب کنیم تا کمک کنند که شما مهارت های لازم حرفه ای و تخصصی برای تامین بعد تخصصی،اجتماعی خودتان بدست آورید.

وی گفت: دانشگاه یک موسسه آموزشی عالی مرکب از چند دانشکده است که هدف آن بیشتر تولید علم، و نظریه پردازی برای حل مشکلات یا راه حلی برای حل معضلات جامعه و توسعه فرهنگی و ارائه خدمات فرهنگی برای جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: ما معتقدیم دانشگاه یک نظام اجتماعی پیش رو برای توسعه همه جانبه جامعه است چون می تواند مهمترین رکن توسعه، یعنی توسعه فرهنگی را به دنبال داشته باشد و با تربیت انسانهای سالم هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی و روانی به تعالی جامعه تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029997

وب گردی

وب گردی