استقرار واحد سپکای پلیس در مرز مهران

 جانشین رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از فعالیت واحد سپکا پلیس مبارزه با موادمخدر در مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سردار میرزایی با اشاره به اهمیت و حساسیت مرز مهران گفت: این مرز به دلیل تردد بیش از نیمی از زائران اربعین شلوغ‌ترین پایانه مرزی کشور است و در همین راستا تقویت پلیس مبارزه با موادمخدر از لحاظ نیرو، امکانات و تجهیزات را از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار دادیم.

وی، هدف از استقرار واحد پلیس مبارزه با موادمخدر در این مرز را ممانعت از ورود و خروج مواد افیونی به کشور اعلام کرد و گفت: واحد سپکا پلیس مبارزه با موادمخدر به صورت شبانه روزی در مرز مهران فعال است.

میرزایی با بیان اینکه توجه به عملیات بزرگ اربعین، از ابتدای مهرماه، نیروهای داوطلب این پلیس به صورت منسجم و فعال در مرز مهران مستقر هستند، گفت: حمل و مصرف هرگونه مواد مخدر در عراق ممنوع بوده و در صورت کشف برای زائر پرونده قضائی تشکیل و از ادامه سفر وی ممانعت می شود.

جانشین رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی گفت: افرادی که به عراق سفر می کنند از جاسازی موادمخدر به هر روشی برای همراه بردن، پرهیز کنند چراکه پلیس مبارزه با مواد مخدر برای حفظ عزت و شان شهروندان ایرانی و جلوگیری از دستگیری آنان در کشور عراق در تمام طول سال و خصوصا ایام اربعین حسینی (ع) تمام توان خود را برای پیشگیری از این امر به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030006

وب گردی

وب گردی