نخستین تیزر نمایش «آشویتس زنان» منتشر شد

نخستین تیزر رسمی نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل برای اجرای در پردیس تئاتر«شهرزاد» رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، نخستین تیزر رسمی نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل رونمایی شد، صادق کندری فیلمساز و تدوینگر سینما ساخت این تیزر را بر عهده داشته است.

نمایش آشویتس زنان روایت زندگی و مرگ سه زن در جریان جنگ جهانی دوم و حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی است، اثری که به تازگی توسط نشر آماره راهی بازار شده و زمستان امسال چاپ دوم خود را تجربه خواهد کرد.

صبا سرور، رها حاجی زینل، شایلین اسدالهی و علی صفری بازیگرانی هستند که در نمایش «آشویتس زنان» به ایفای نقش خواهند پرداخت. ضمن اینکه امیرراد چالیها نوازنده ساز کوبه ای، ارشان حقی نوازنده ساکسیفون و شیدا احمدی نوازنده ویولن اجرای زنده موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

«آشویتس زنان» به تهیه کنندگی حسن سرآبادانی و سمیرا کاسبی کاری دیگر از گروه تئاتر سه گانه است. «هجوم»، «میرا»، «کرونوس»، «آخرین نبرد» و «قرارملاقات» از دیگر آثاری هستند که تاکنون این گروه روی صحنه برده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030009

وب گردی

وب گردی