ایموجی‌های جدید در راه هستند

گویا انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد برای iOS 13 چندان کارساز نبوده و اپل دوباره به‌روزرسانی جدیدی برای آن منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، استراتژی اپل در به‌روزرسانی سیستم عامل iOS 13 باعث گیج شدن کاربران شده است. اگرچه iOS 13 هنوز ماه اول خود را از زمان انتشار تمام نکرده است‌، 3 به‌روز‌رسانی برای کاربران ارائه شده و با وجود این iOS 13.2 Beta هم در حال آزمایش است.

پس از انتشار iOS 13.2 Beta که دقیقا یک هفته پیش در 3 اکتبر منتشر شد، این بار نسخه بتا 2 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت؛ بنابراین با نسخه دوم بتا شاهد چه موارد جدیدی خواهیم بود؟

iOS 13.2 Beta 2 منتشر شد

بیش از 60 ایموجی که در ماه ژوئیه منتشر شده‌اند ، دوباره در نسخه iOS 13.2 Beta 2 قرار دارند. علاوه بر این از میان ایموجی مختلف صورت می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

هنگامی که آیکون برنامه ای را روی صفحه اصلی فشار داده و نگه دارید، اکنون می توانید به گزینه حذف برنامه به طور مستقیم دسترسی پیدا کنید. گزینه «برنامه ها را دوباره مرتب کن» در حالی که جایگاه قرار‌گیری خود را حفظ کرده است به «صفحه اصلی را مرتب کن» تغییر نام داده است.

یکی دیگر از نوآوری های قابل توجه در بتا 2 همانطور که اپل قبلا قول آن را داده بود، حذف تاریخ Siri و Dictate است. موارد جدیدی که به Beta 2 اضافه شده اند، در حال حاضر محدود به این موارد هستند.

نحوه نصب iOS 13.2 Beta

نسخه های iOS Beta برای توسعه دهندگان هستند؛ اما آیا شما یک توسعه دهنده یا یک کاربر استاندارد هستید: دستگاه شما باید قبل از نصب بتا در UDID ثبت شود. گزینه دیگر نصب پروفایل Beta در دستگاه است.

مدل های آیفون که به‌روزرسانی iOS 13.2 را دریافت می‌کنند

- iPhone XS، XS Max، XR، X

- آیفون 8

- آیفون 8 پلاس

- آیفون 7

- آیفون 7 پلاس

- آیفون 6S

- iPhone 6S Plus

- iPhone SE

- iPod touch (نسل 7)

انتهای پیام/

کد خبر: 1030031

وب گردی

وب گردی