سامسونگ  Galaxy Fold  چگونه کار می کند؟ + فیلم

اندکی بعد از عرضه گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy Fold ویدئوی جداسازی قطعات آن منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ Galaxy Fold که معرفی آن یکبار به دلیل وجود مشکل در صفحه نمایش آن به تاخیر افتاده بود، سرانجام چندی قبل به بازار عرضه شد. قطعات گوشی تاشو‌ی سامسونگ چند روز پس از عرضه توسط iFixit جداسازی شد.

کانال یوتیوب «JerryRigEvery Everything» که اکنون نامی آشنا در دنیای تلفن‌های هوشمند است‌، ماه گذشته ویدئویی درباره آزمایش استقامت Galaxy Fold منتشر کرده بود. این کانال ویدئویی جداسازی قطعات این گوشی را منتشر کرده است.

قطعات سامسونگ Galaxy Fold جدا شد

مشابه سایر تلفن های موجود در بازار، باز کردن تلفن تاشوی سامسونگ با گرم کردن در‌پوش شروع می شود. وقتی قسمت پشتی برداشته شد، صفحه نمایش خارجی از یک طرف و سیم پیچ شارژ بی سیم از طرف دیگر جدا می شود.

درون دستگاه دو مادربرد و دو باتری وجود دارد. یکی از این باتری ها 2100 میلی آمپر ساعت و دیگری 2135 میلی آمپر ساعت است.

پس از جدا کردن چارچوب پلاستیکی در اطراف صفحه نمایش، صفحه نمایش تاشو مانند یک کاغذ چند لایه از صفحه نمایش جدا می شود. این نشان می دهد صفحه نمایش Galaxy Fold چقدر نازک و شکننده است.

هنگامی که به شاسی خالی Galaxy Fold نگاه می کنیم متوجه کار مهندسی دقیق و طولانی مدت می‌شویم؛ ولی به‌دلیل سختی تعمیر این گوشی هنوز هم کاربر پسند نیست. سایر جزئیات این گوشی را خودتان در ویدئو می توانید ببینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030043

وب گردی

وب گردی