رقابت بیش از هزار و ۸۰۰ داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان بوشهر

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور با رقابت بیش از هزار و ۸۰۰ داوطلب در استان بوشهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، آزمون ورود به حرفه مهندسان، در دو نوبت صبح و عصر با حضور هزار و ۸۳۷ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد. در این آزمون هزار و ۴۱۹ داوطلب مرد و ۴۵۴ داوطلب زن با هم به رقابت پرداختند.

آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) در رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، ترافیک، نقشه‌برداری روز‌های روزهای پنجشنبه و جمعه ( هجدهم و نوزدهم مهر جاری) برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های علمی و اجرایی در مواردی مانند اختصاص سالن برگزاری آزمون، قرنطینه سؤالات، حفاظت و حراست از نحوه برگزاری آزمون، عوامل اجرایی و دیگر امور مربوط به اجرای آزمون با سازمان نظام مهندسی همکاری داشت.

گفتنی است، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از محل برگزاری این آزمون بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030044

وب گردی

وب گردی