استقبال سازمان فضایی از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پتانسیل جوانان گفت: کشور ایران در بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در این حوزه استقبال می کنیم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی گفت: دوازدهمین رویداد کارآفرینی دانش آموزان به مناسبت هفته جهانی فضا با رویکرد فناوری‌های حوزه فضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل جوانان گفت: کشور ایران در بین یازده کشور برتر دنیا در حوزه فضا قرار دارد و ما از ایده‌ها و پیشنهادهای جوانان خلاق در این حوزه استقبال می‌کنیم.

در ادامه امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی با تاکید بر فرصت‌های موجود در این عرصه گفت: آینده با پیش بینی ساخته نمی‌شود بلکه به دست دانش آموزان و نسل آینده شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه با تأکید بر فرصت‌های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: این سلسله رویدادها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و راهبری وزارت آموزش و پرورش و در راستای عدالت آموزشی و آشنایی دانش آموزان از فرصت‌های کارآفرینی و آینده شغلی است.

وی در جمع دانش آموزان با اشاره به سقف‌های شیشه‌ای محدودیت‌ها و لزوم شکستن آنها گفت: رویاهای خود را محدود نکنید و آرزوهای بزرگی را برای خود و کشورتان داشته باشید و اجازه ندهید محدویت‌ها مانع رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان شود.

همچنین، در حاشیه این مراسم کارگاه‌های آموزشی کودکان بر بستر فناوری اطلاعات ویژه فرزندان کارکنان وزارت ارتباطات و سازمان‌های تابعه در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030067

وب گردی

وب گردی