خدمت رسانی شبانه روزی دانشگاه آزاد مهران به زائران اربعین

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از ستاد اسکان این دانشگاه در مهران بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ایلام، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در شهر مهران دروازه ورود به عتبات عالیات از ستاد اسکان، پارکینگ و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی مهران بازدید کرد.

حیدری ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مهران گفت: مبنای کار در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، عشق به امام حسین (ع) و خادمی زوار است و این افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام محسوب می شود.

وی تصریح کرد: هر جا شور و عشق حسینی و مبنای کار حسینی و کارآمدی باشد، حتماً نیروهای جهادی در آن حضور دارند.

مهندس حیدری اظهار داشت: عشق حسینی و کار جهادی یعنی اینکه ساعت 2 بامداد همه عوامل دانشگاه آزاد ایلام خادم امام حسین (ع) باشند. پارکینگ دانشگاه، اسکان موقت و مکانی که در آن زوار بزرگوار احساس امنیت می کنند، آماده پذیرایی باشد و این از برکت تفکر جهادی و انقلابی این مجموعه است.

وی تصریح کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیرویی جهادی و پیگیر است و باید قدردان زحمات این نیروها باشیم.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: امروز به برکت امام حسین (ع) شهر مرزی مهران روزانه پذیرای بیش از 100 هزار زائر حسینی است و دانشگاه آزاد اسلامی هم با تمام توان در خدمت مردم و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: علاوه بر راه اندازی ایستگاه صلواتی در ایلام، مهران و دهلران، همه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت زوار حسینی است و در این راستا اسکان موقت و پارکینگ نیز پیش بینی شده است.

میرزایی حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب جامعه دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های درس واحد مهران به اسکان موقت برای رفاه زوار تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030071

وب گردی

وب گردی