«نهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی، مراقبت‌های ویژه سل» آغاز به کار کرد

نهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی، مراقبت‌های ویژه سل به میزبانی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نهمین کنگره بین‌المللی بیماری های ریوی، مراقبت های ویژه سل با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان آغاز به کار کرد.

این کنگره هر دو سال یک بار توسط مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی سل و بیماریهای ریوی (بیمارستان دکتر مسیح دانشوری) با تأیید و همکاری انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه ترکیه (TTS) و موسسه تحقیقات عروق ریوی (PVRI) فرانسه، در شهر تهران برگزار می شود.

در نهمین دوره برگزاری این کنگره که به مدت چهار روز در بیمارستان فرهیختگان برگزار می شود، متخصصیان برجسته و صاحب نام داخل کشور در زمینه بیماری‌های ریوی، مراقبت‌های ویژه و بیماری‌های عفونی مرتبط با ریه و مهمانان خارجی از قاره های مختلف آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این کنگره، دکتر علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس کنگره به ایراد سخنرانی پرداخت.

در طی چهار روز برپایی کنگره، جلسات متعدد علمی در قالب سمپوزیوم، پانل، میزگرد، کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی، کنفرانس‌های ویدئویی و همچنین ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030072

وب گردی

وب گردی