مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی با آزمایشگاه‌های کشور در عرصه نانو توسعه می‌یابد

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مشارکت دانشگاه آزاد با آزمایشگاه‌های کشور در عرصه نانو منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به امضای دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد و دکتر رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای عمل به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق شعار محوری «رونق تولید ملی» و به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و استفاده از قابلیت های فنی و تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه آزمایشگاهی، به امضا رسید.

هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین پژوهشگاه و شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تسهیل در دسترسی پژوهشگران کشور برای بهره‌مندی از خدمات مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه دانشگاه و شبکه و همچنین کمک به توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030085

وب گردی

وب گردی