ساخت دستگاه‌های بسته بندی پیشرفته بومی شد

یک شرکت دانش بنیان است با به کارگیری دانش متخصصان داخلی توانسته پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا را در زمینه دستگاه‌های بسته بندی طراحی و و بومی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت فنی مهندسی طرسام به عنوان شرکتی دانش بنیان چندسالی است که با هدف ساخت دستگاه‌ها و ماشین آلات بسته‌بندی اتوماتیک جهت بسته‌بندی انواع محصولات دارویی، غذایی، تجهیزات پزشکی بهداشتی و آرایشی سرعت عمل کارخانجات و شرکت‌های مختلف را در زمینه بسته بندی کالا و محصولات تولیدی تا حد غیرقابل تصوری بالا برده است و در حال حاضر انحصار تولید این نوع از دستگاه‌ها را در بین تمامی کشورهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

دستگاه‌هایی مانند کارتونینگ، بلیستر، ترموفرمینگ، پرکن درب بند و اسکین پک به عنوان تولیدات داخلی که بر طبق پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در بخش بسته‌ بندی کالاهای مختلف توسط این شرکت ساخته شده و در شرایط کنونی کمتر کشوری در دنیا توانایی ساخت این محصولات را دارد.

محمد شیرزاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان دستگاه کارتونینگ را که یک محصول دانش بنیان معرفی کرد و گفت: این دستگاه امکان جعبه‌گذاری به میزان متعدد را در محصولات دارویی، بهداشتی و دندان پزشکی فراهم می‌کند. محصول بعدی ساخته شده از سوی این شرکت دانش بنیان دستگاه بیلستری است که این دستگاه در بسته بندی قرص و دارو بسیار سازنده بوده و از نظر تکنولوژیکی و فناوری از سطح بالایی برخوردار است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: این شرکت در زمینه صادرات محصولات هم توانسته موفقیت‌هایی کسب کند تا جایی که با صادرات محصولات خود به ازبکستان، عراق، سوئیس و آلمان توانسته ارزآوری قابل توجهی را برای کشور به همراه داشته باشد.

همچنین این شرکت دانش بنیان توانسته با بهره‌گیری از دانش متخصصان بومی محصولاتی تولید کند که نسبت به نمونه مشابه خارجی از کیفیت مناسب و با یک سوم قیمت عرضه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030086

وب گردی

وب گردی