50 محصول نانویی دانشگاه آزاد به مرحله تجاری سازی و فروش رسیده است

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه 300 محصول نانو که 50 محصول آن به مرحله بازار و فروش رسیده، در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: یکی از حوزه های اصلی که دانشگاه آزاد اسلامی در آن قابلیت های بالایی دارد و در دوره جدید تمرکز مدیریتی بیشتری پیدا کرده، شبکه آزمایشگاهی است. بنابراین اتصال شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به مجموعه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتفاق فرخنده‌ای است.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی دو سال گذشته پیگیری شد و امروز هم برای اینکه ابعاد جدیدی از این همکاری را با قوت بیشتری نسبت به گذشته پیش ببریم، یک تفاهم نامه با فعالیت های جدید و متناسب با شرایط جدید امضا شد.

نگاهداری با بیان اینکه تلاش داریم تمامی مراکز آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی را به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وصل کنیم، اظهار داشت: تحقق این امر نیاز به تسریع در روند دارد. بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت ها و دستاوردهای خوبی در حوزه نانو داشته و اکنون با ارائه 300 محصول نانو که 50 محصول آن به مرحله بازار و فروش رسیده، در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو حضور یافته است. این حضور فرصت خوبی بود که در خلال برگزاری نمایشگاه نانو بتوانیم تفاهم‌نامه همکاری امضا کنیم و تمرکز بیشتری به اتصال این دو شبکه اجتماعی داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: محصولات نانوی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو بیش از 60 درصد رشته داشته است. این موضوع نشان می دهد محققان و مراکز تحقیقاتی نانو فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه تمرکز و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام داده است.

/انتهای پیام

کد خبر: 1030089

وب گردی

وب گردی