ازدحام جمعیت در مهران و قصرشیرین/ ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزها

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر بار ترافیک در استان‌ها و محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه سنگین گزارش شده و در شهرهای قصرشیرین و مهران تراکم جمعیت داریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور کرمانشاه- ایلام و درنهایت به مهران و همچنین کرمانشاه به قصر شیرین، سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تراکم و ترافیک جمعیت در شهرهای قصرشیرین و مهران را سنگین ارزیابی و تصریح کرد: در محورهای شلمچه و چذابه نیز بار قابل توجهی از ترافیک و تردد زوار را شاهد هستیم.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ترافیک در استان‌های همجوار و مسیرهای منتهی به مرزهای شملچه، چذابه، قصرشیرین و خسروی سنگین است به ورود زوار اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: در عین حال که ازدحام جمعیت و زوار اربعین حسینی را برای خروج از کشور شاهدیم بار ورود به کشور نیز شروع شده و می‌توان گفت که 70 درصد زوار در حال خروج و 30 درصد در حال ورود به کشور هستند.

سردار حسینی با بیان این مطلب که در 3-2 روز ‌آینده بار بازگشت زوار غالب بر بار رفت خواهد شد،گفت: از 26 و 25 مهرماه تمرکز بر تخلیه جمعیت و هدایت و مدیریت بازگشت زوار و ساماندهی آنها در دستور کار خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030090

وب گردی

وب گردی