کاروان دانشجویی دانشگاه آزاد استان هرمزگان به کربلا اعزام شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: تعداد 90 نفر از دانشجویان دارای شرایط واحد ها و مراکز استان در قالب کاروان دانشجویی به کربلا اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه این دانشجویان با برنامه ریزی جهت شرکت در همایش پیاده روی اربعین عازم شدند افزود: با هماهنگی های صورت گرفته پیش بینی می شود دانشجویان در موعد مقرر پس ازشرکت درهمایش پیاده روی، روز اربعین در جوار ملکوتی حضرت سید الشهدا (ع) حاضر شوند.

وی با قدردانی ازهمراهی مسئولان دانشگاه اظهار کرد: حمایت مسئولان دانشگاه درتسهیل شرایط اعزام دانشجویان به سفرهای زیارتی و ایجاد فضای معنوی در بین جوانان از نکات پسندیده و تاثیر گذار در دانشگاه است.

این مسئول با بیان اینکه تمامی این دانشجویان از وام سفراربعین بهره مند شدند گفت: در اختیار قرار دادن تسهیلات به دانشجویان کمک کرد تا این جوانان بتوانند با تامین بخشی از نیاز مالی سفرخود شرایط اعزام خود به سرزمین کربلا هموار سازند.

به گزارش ایسکانیوز این کاروان دانشجویی صبح امروزبا بدرقه ی مسئول دفتر نهاد رهبری، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان هرمزگان، معاون دانشجویی و فرهنگی، با دو دستگاه اتوبوس به سرپرستی نماینده دفتر نهاد رهبری به کربلای معلی اعزام شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030107

وب گردی

وب گردی