خدمت رسانی با ویلچر ویژه زائران کم‌توان توسط دانشگاه آزاد واحد دزفول

طرح خدمت رسانی با ویلچر ویژه زائران کم‌توان برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول انجام می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اهواز، حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مراسم راه اندازی موکب واحد اندیمشک، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با تمام امکانات و راه اندازی موکب و ایستگاه های صلواتی در مرزها و واحدهای دانشگاهی به زائرین خدمت رسانی می کند و این خدمت رسانی باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

حجت الاسلام براتی افزود: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی زائران به مرزهای شلمچه، جذابه و مهران است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک اقدام‌ به راه اندازی موکب و ایستگاه صلواتی کرده که هدف تمامی موکب ها خدمت رسانی به زائران سیدالشهداست‌.

وی با بیان‌ اینکه موکب شهدای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مرز جذابه فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده، گفت: طرح خدمت رسانی با ویلچر ویژه زائران کم‌توان برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول انجام می شود.

گفتنی است در این مراسم که همزمان با راه اندازی و آغاز فعالیت موکب های دیگر در شهرستان اندیمشک بود استاندار خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

انتهای پیام

کد خبر: 1030108

وب گردی

وب گردی