بازدید علمایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مرودشت و فسا

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای مرودشت و فسا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور بررسی توانمندی‌ها، مسائل و مشکلات واحد‌های دانشگاهی و افزایش سطح کیفی و کمی آموزش به استان فارس سفر کرده بود، از بخش‌های مختلف واحدهای دانشگاهی مرودشت و فسا بازدید کرد.

علمایی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت از امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع امام رضا(ع)، ساختمان‌های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه ها، نمایشگاه آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس و شهداء و قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید و با دانشجویان و استادان دیدار و گفت وگو کرد.

بازدید علمائی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا

علمائی همچنین از ساختمان‌های آموزشی و پژوهشی، آزمایشگاه‌ها، کارگاهها، کلاس‌های درس و قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا بازدید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر انجام پژوهش های کاربردی توسط استادان دانشگاه، گفت: همکاری و تعامل دانشگاه با همه ارگان ها و نهادها برای پیشرفت دانشگاه ضروری است.

علمایی پیش از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

گفتنی است، در این بازدیدها اسدالله متاجی مدیرکل آموزش و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی، محمد اسدپور سرپرست معاونت همکاری های صنعتی و امور آزمایشگاهی و محمدکاظم کاوه پیش‌قدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030124

وب گردی

وب گردی