مشارکت واحد نجف آباد با بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان در طرح "شهید احمدی روشن"

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدنجف آباد از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بنیاد ملی نخبگان اصفهان در طرح جدیدی به نام "شهید احمدی روشن" خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدنجف آباد با تاکید بر رویکرد جدید و سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در استفاده از پتانسیل های دانشگاه ها در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه با کمک نخبگان کشور از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بنیاد ملی نخبگان اصفهان در طرح جدیدی به نام "شهید احمدی روشن" خبر داد.

امیررضا نقش افزود: طرح «شهید احمدی روشن» مسیری «مسئله محور» است. در این طرح، دانشجویان با راهنمایی اساتیدخبره، حل مسئله‌های مورد نیاز را در دستور کار خود قرار می‌دهند و برای حضور فعال و اثرگذار در جامعه آماده می‌شوند.

عضوهیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته ۵ درصد رتبه های برتر از بین دانشجویان سال سوم کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با کمک تعدادی از اساتید این واحد دانشگاهی در این طرح شرکت می نمایند.

وی افزود: شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویان و قابلیت‌های آنها و ضرورت شناسایی و دسته‌بندی استعدادها و توانایی‌های افراد از اهداف این طرح است.

نقش درپایان ضمن اشاره به اجرای موفق این طرح در استان تهران و چندین استان کشورگفت: امیدواریم این طرح بتواند تسریع‌گر اثرگذاری نخبگان در کشور باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030125

وب گردی

وب گردی