رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان البرز شد

با مشخص شدن ترکیب نهایی هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به عنوان عضو این هیأت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به همراه 4 نفر از مسئولین این استان به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز انتخاب و حکم عضویت آنان رسما ابلاغ شد.

بر اساس این احکام صادره، سیدرضا نوراللهی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان البرز به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در این استان منصوب شد و محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، محمد رضا رحیمی پور پژوهشگر و استاد دانشگاه، و محمدگروسی رئیس حراست شهرداری کرج به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی البرز انتخاب شدند.

این هیأت مسئولیت نظارت بر حسن برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را که در اسفند ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان البرز برگزار می شود؛ برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030128

وب گردی

وب گردی