بازدید رئیس سازمان دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

رئیس سازمان دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی از بخش‌های مختلف دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از گرمسار، علیرضا رفیعی‌پور رئیس سازمان دامپزشکی که به‌منظور شرکت در مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به این شهرستان سفر کرده بود، صبح امروز در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار حضور یافت و از بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید کرد.

وی ابتدا در ساختمان آموزشی شماره یک دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار در کلاس‌های آموزشی حضور یافت و دقایقی در جمع دانشجویان از کمیت و کیفیت کلاس‌های آموزشی دانشکده مطلع شد.

رئیس سازمان دامپزشکی به بیمارستان تخصصی دامپزشکی این دانشگاه هم رفت و از بخش‌های مختلف بیمارستان، بخش مامایی، داخلی دام‌های بزرگ، داخلی دام‌های کوچک، جراحی دام بزرگ، جراحی دام کوچک، کالبدگشایی طیور، رادیولوژی، داروخانه و آزمایشگاه‌ها بازدید کرد و در جریان ظرفیت‌ها این دانشکده قرار گرفت.

رفیعی‌پور پس از بازدید از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسامی واحد گرمسار به سایت مرکزی این واحد دانشگاهی رفت و در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی و تجلیل از ممتازان این رشته شرکت کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1030142

وب گردی

وب گردی